Sunday 28 September 2008

4) RAKAN-RAKAN SAYA :




MELALUI RUANGAN INI, SAYA MENGAMBIL KESEMPATAN UNTUK MENGENANG SEMULA JASA-JASA RAKAN SEJAWATAN SAYA KETIKA BERTUGAS DI KLfm @ RMKL YANG MANA MEREKA SEMUA TELAH BANYAK BERSABAR ATAS KELEMAHAN SAYA SEJAK DARI AWAL SAYA MULA BERTUGAS SEHINGGA SAYA BERHENTI.....

DJ POOL (gambar 1) - tok guru yang banyak ajar saya selok belok sebagai DJ
DJ KZIE (gambar 2) - rakan duet selalunya ketika bertugas di konti
DJ ZULLAS3 (gambar 3) & DJ HJ MANAN (tiada gambar) - banyak memberi nasihat AGAMA kepada saya
DJ AZLAN (gambar 4) - kadang2 hiburan lawak beliau menghiburkan hati yang lara
DJ MK (gambar 5) - suka sangat meminta nasihat & aduan semasa kepada saya dan dgn itu banyak membuatkan saya pelajari macam2 ilmu....(yg buruk kdg2 ajar kita banyak kebaikan)
EN MUS - bekas pengawal KLFM @ RMKL - banyak menegur kesilapan saya walaupun kdg2 teguran itu macam PANASSSSS jer...tapi saya terima dengan hati yang terbuka. oleh itu saya dapat membina EMPAYAR saya dasar dari teguran & penerimaan yang positif itu.

TENGKU IDRIS - banyak memberi idea setiap kali dj-dj mahu ke udara dengan idea-idea yang kadang2 bernas & kadang2 boleh melekakan pendengar ... (menunjukkan betapa kita manusia yang lemah walaupun dalam dunia ditakdirkan kita ini mempunyai kekuatan, pangkat dsbnya namun hakikatnya
"
KITA TETAP MAKHLUK CIPTAAN ALLAH SWT yang mempunyai kelemahan & kekurangan...BIASALAH "KITAKAN MAKHLUK" YANG TIADA KUASA...HANYA SENYA "ALLAH YANG MAHA KUASA ATAS SEGALA SESUATU DI LANGIT DAN DI BUMI."

No comments: