Friday 16 July 2010

KARNIVAL KE2 AS SAUDA (2nd Roadshow) :







INSYA-ALLAH....!!!! DATANGLAH BERAMAI-RAMAI KE BOOTH AS SAUDA YANG AKAN DIADAKAN DI PADANG UTAMA FASA 1, PUNCAK ALAM SEMPENA DENGAN KARNIVAL MESRA RAKYAT 2010 BERMULA 17HB JULAI 2010 SEHINGGA 18HB JULAI 2010.




TURUT DIADAKAN PELBAGAI ACARA SEPERTI SUKANEKA UNTUK KANAK-KANAK & DEWASA, PERTANDINGAN MEMASAK & GUBAHAN, MENUNGGANG KUDA, MEMANAH, PERSEMBAHAN ARTIS SEPERTI IZAM (E.Y.E), IN-TEAM & FAR EAST.


KAUNTER AS SAUDA JUGA MEMBUKA PELUANG UNTUK ANDA MENJADI AGEN KAMI DAN PENGEDAR KAMI DENGAN MODAL YANG CUKUP RENDAH IAITU HANYA MODAL SERENDAH RM500 (AKAN DAPAT 1 KOTON / 6 SET) AS SAUDA SOFTGEL SEBAGAI PERMULAAN.


UNTUK KETERANGAN LANJUT, HUBUNGI
dJ IRWAN SYAH 019-3090383
atau
IZAM E.Y.E 013-2159812.




PENERANGAN :


Habbatus Sauda merupakan sejenis antibiotok semulajadi yang amat berkesan dalam jangka masa yang singkat tanpa mendatangkan sebarang kesan sampingan. Maka dengan izin ALLAH SWT ia adalah amat sesuai untuk menawar batuk kronik, batuk kokol selsema yang sudah lama, resdung, lelah atau sesak nafas terutama pada bronchial asthma, sakit jantung, darah gemuruh, darah tinggi, luka-luka di hati (cirrhosis of liver), batu hempedu, batu karang, sakit buah pinggang, gout, kencing manis, luka-luka dalam mulut, sakit tengkuk, tonsilitis, gusi berdarah, mulut berbau, pedih hulu hati, gastrik, luka-luka dalam perut (ulser), senggugut, masalah tenaga batin lelaki dan wanita, wanita selepas bersalin untuk banyakkan kandungan susu badan dan meningkatkan tenaga setelah bersalin, kurang penghadaman dan lain2 lagi.




No comments: