Friday 16 July 2010

BERKENALAN DENGAN PRODUK-PRODUK AS SAUDA :





ANTARA PRODUK-PRODUK AS SAUDA :
1) SABUN SUSU KAMBING AS SAUDA :
-campuran asli habbtaus sauda dengan susu kambing. tiada campuran gelatin haiwan atau bahan kimia. boleh digunakan untuk mencantik & melembutkan kulit.
harga : RM18.00
2) SABUN HABBATUS SAUDA :
-sangat baik untuk kecantikan kulit. ratu cleopatra dan nefertiti (wanita tercantik zaman purba) juga menggunakan Habbatus sauda untuk mencantikkan kulit mereka. tiada campuran bahan berasaskan haiwan. hanya campuran habbatus sauda dan minyak sayuran (sawit). sesuai untuk mereka yang mempunyai gatal-gatal kulit.
harga : RM6.90
3) MADU HERBA HABBTAUS SAUDA :
-adalah campuran madu asli dan Habbatus Sauda. madu berkualiti tinggi, amat baik untuk dijadikan sebagai makanan kesihatan dicampur pula dengan Habbatus Sauda yang telah terbukti khasiatnya sejakz zaman berzaman.
harga : RM15.00
4) MINYAK HABBATUS SAUDA :
-analisa menunjukkan bahawa minyak habbatus sauda ini mengandungi 0.5-1.5% essential oil. ia mempunyai kesan holistic. sebagai minyak ia dihadam masuk ke dalam salur limfa dalam usus, meresap ke dalam untuk membuka laluan dan membuang sumbatan (decongest) dalam core sistem iymphatic.
harga : RM25.00
5) AS SAUDA SOFTGEL :
-khasiat zaman berzaman yang dipek secara moden dalam bentuk SOFTGEL. ianya mudah dibawa dan ditelan, bersih suci serta halal.
harga : RM22.oo (sekotak) / RM132.00 (1set x 6kotak)
Untuk Keterangan Lanjut : Sila Hubungi :
dJ Irwan Syah
019-3090383
(untuk menjadi agen & buat bayaran)
NANTIKAN BERITA TERKINI UNTUK MENGETAHUI BOOTH AS SAUDA BERIKUTNYA DAN JANGAN LUPA SMS KAMI SEPANJANG WAKTU UNTUK BERITA TERKINI.....INSYA-ALLAH!!!!!
"KAMI TETAP DENGAN AS SAUDA"

No comments: