Tuesday 20 July 2010

PERKEMBANGAN TERKINI dJ IrwanSyah DALAM DUNIA PERNIAGAAN :








ALHAMDULILLAH....semenjak tahun 2007, saya buat keputusan untuk meninggalkan dunia penyiaran sebagai dJ radio Klfm 97.2, saya perlu tekadkan hati ini, berserah 100% kepada ALLAH SWT untuk membimbing dan memimpin hati ini agar dapat buat keputusan yang berkat serta redha dalam meniti kehidupan yang sementara ini. Lalu saya mencari waktu demi waktu sehinggalah tahun 2010, saya telah bermesyuarat (sunnah Nabi s.a.w) dengan beberapa sahabat untuk menceburi bidang perniagaan AS SAUDA ini.
Dengan berkat doa semua seperti ibubapa (terutamanya), isteri dan anak-anak, saudara Islam yang dikasihi, adik beradik, ALHAMDULILLAH, setakat ini, saya dapat rasakan AS SAUDA adalah perniagaan yang saya cari selama ini. Bukanlah maksud saya idamkan mahu guna kenderaan mewah dan dapat war-warkan dalam akhbar atau majalah dan pampang gambar kereta mewah saya dengan slogan "SAYA DAH BERJAYA" demi untuk memerangkap orang lain. Sebaliknya keberkatan yang saya rasa dalam perniagaan adalah dapat menunaikan satu prinsip saya sejak sekian lama (walaupun semasa saya bertugas sebagai dJ radio Klfm) iaitu 'MENUNAIKAN HAJAT KEPADA YANG BERHAJAT"......inilah prinsip saya dalam menceburi dunia yang melibatkan umum, bukan untuk saya seorang kaya raya, kemudian nak tunjuk lagak kepada umum saya ada BMW dsbnya...."na'uzubillah."
Oleh yang demikian, saya mengajak anda semua, marilah kita mencuba perniagaan AS SAUDA ini bersama SERIBU DINAR MARKETING untuk mengetahui apakah maksud KEJAYAAN DALAM PERNIAGAAN. Anda juga boleh hubungi saya di talian 019-3090383 untuk mengetahui satu Program Penerangan Bersama Duta & Rakan2 AS SAUDA untuk waktu yang akan diadakan kelak. InsyaALLAH.
"SETIAP SUNNAH ADA KEJAYAAN, PERNIAGAAN ADALAH SUNNAH, HABBATUS SAUDA JUGA MERUPAKAN SUNNAH = 2+1"
Saya dJ Irwan Syah mengucapkan kepada anda semua, "SELAMAT MENCUBA DAN TETAPLAH DENGAN AS SAUDA...."

*sebagai pesanan saya buat anda yang baru nak ceburi dunia perniagaan, jangan mudah terpedaya dengan apa yang anda lihat dengan janji2 mereka yang sudah berjaya seperti dapat menggunakan BMW atau Pejero atau Mercedes Benz. Betulkan niat anda untuk berjaya dalam perniagaan pertama sekali MENCARI KEREDHAAN ALLAH SWT & mengamalkan SUNNAH NABI S.A.W dalam perniagaan serta MEMEGANG PRINSIP SEBAGAI YANG ALLAH SWT FIRMAN DALAM AL-QURAN IAITU "SAYA MAHU MENJADI MANUSIA YANG "LELAKI YANG TIDAK DILALAIKAN OLEH PERNIAGAAN" sehingga terlewat SOLAT BERJEMAAH SAYA, TERLUPA NAK BAYAR ZAKAT, JUJUR DALAM TIMBANGAN & PERNIAGAAN....inilah YANG ALLAH SWT KEHENDAKI. Bukan ALLAH SWT nak tengok kita jadi kaya raya, kerana ALLAH SWT MAHA KAYA......jika tidak kita akan mudah putus asa....ingat pesanan ini.

No comments: